Klantenservice


Betaling

Voor alle betalingen in onze webshop werken we samen met betaalpartner Mollie. Er zijn diverse betaalmethoden beschikbaar:

  • iDEAL & Bancontact
    Snel en veilig betalen via uw eigen bank. De status van de bestelling wordt direct aan ons doorgegeven zodat wij deze snel kunnen verwerken.
  • Bankoverschrijving
    Als u deze betaalmethode kiest kunt je zelf via bankoverschrijving het orderbedrag overmaken aan onze betaalpartner Mollie. U ontvangt instructies voor de betaling ook van Mollie. Zodra de betaling ontvangen is, zullen we deze verwerken. Dat kan enkele werkdagen in beslag nemen.


Verzending

Kleine pakketten worden via PostNL verzonden, altijd met Track & Trace. De verzendkosten zijn:

Nederland
Brievenbuspost: € 5,00 excl. BTW.
Pakket tot 10 Kg.: € 7,00 excl. BTW.
Pakket boven 10 Kg.: € 14,00 excl. BTW.

België en Duitsland
Pakket tot 10 Kg.: € 20,00 excl. BTW.
Pakket boven 10 Kg.: € 46,00 excl. BTW.

Biljart- en andere tafels tafels leveren en monteren wij voor een bedrag van € 390,00 indien het bezorgadres binnen 100 km. van Oss is gelegen. Daarbuiten maken wij graag een passende offerte.


Retourneren

Niet tevreden over een artikel, verkeerd geleverd of beschadigd/defect?

Retourneren kan binnen 14 werkdagen na levering door een mail te sturen naar info@poolbrothers.nl. U ontvangt van ons een bevestiging van het retour. Daarna heeft u 14 dagen tijd om het product daadwerkelijk retour te sturen naar dit adres:

The Poolbrothers
Batavenweg 6h
5349 BB, Oss

Zorg dat de artikelen en verpakking onbeschadigd zijn.

Uitgezonderd zijn artikelen die speciaal voor u zijn bewerkt of besteld. Binnen 14 dagen na ontvangst van de retourzending, wordt het verschuldigde bedrag aan u teruggestort. De kosten van (de)montage en verzendkosten voor het retour komen voor eigen rekening.

Als een artikel niet goed is of verkeerd geleverd, wordt het totale aankoopbedrag terugbetaald. Het artikel en de verpakking moeten vanzelfsprekend onbeschadigd en in originele staat zijn. Eventueel kunnen er kosten in rekening worden gebracht, indien het product beschadigd is.


Klachten

Gelukkig komt het nauwelijks voor, maar mocht er een klacht zijn, stuur die dan aan ons per e-mail. Wij reageren altijd snel, nemen elke klacht serieus en zullen een passende oplossing proberen te vinden.

Mocht de klacht niet naar tevredenheid opgelost kunnen worden dan is er het  ODR (Online Dispute Resolution) platform, een initiatief van de Europese Commissie. Hier kan de klacht onafhankelijk worden voorgelegd.

Algemene voorwaarden

Onze algemene voorwaarden zijn hier te vinden op deze pagina.


Privacy beleid

Wij gaan zorgvuldig om met uw gegevens. Bekijk ons privacy beleid op deze pagina.

Menu